loading...
رزرو هتل
سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 114 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل آزادی خزر - سامانه رزرواسیون مهر

 

هتل پنج ستـاره پارسيان آزادی خـزر دارای محيطی زيبا و بسيار بزرگ جنگلی در كنـار آبهـای نيلگـون خـزر در کیلومتر 12 جاده در مجاورت پارک زیبای بنفشه و حاشيـه شمالـی جنگلهای سرسبز شمالی همچون نگینی می درخشد .
نمایش زیبای طلـوع و غروب خورشید با چشم انـدازی بی نظیـر هر بیننـده و گـردشگـری را مجـذوب خواهد نمـود .
این هتـل دارای چشم انداز زیبا و در فصل شکوفه های نارنج دارای عطر بهار نارنج در سر تا سر منطقه هتل میباشد .
دارای 163 باب اتاق و سوئيت با نمای دريا و جنگل می باشد.
امكانات ساحلی این هتل شامل : طرح شنای آقايان و بانوان ، پدالو ، جت اسكی ، قايق موتوری و شاتل میباشد .
امكانات ورزشی این هتل شامل : سالن بازی كودكان ، پيست دوچرخه سواری ، تاب زنجيری ، موتورهای چهارچرخ (ATV) ، ماشين شارژی كودكان ، فوتبال دستی ، پينگ پنگ و بازيهای كامپيوتری ، ليزرشات (تير و نشان) میباشد .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 255 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل قصر الماس مشهد - سامانه رزرواسیون مهر

 

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد ، در مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الأئمه و در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است ... 
در مجموعه گروه هتلهای بين المللی قصر ارزش معنوی به خود می گيرد و كوشش در جهت توسعه اماكن اقامتی و رفاه زائرين حضرتش بدون خستگی و ملال ادامه می يابد و چنين بود كه نيروهای متخصص و متعهد و برنامه ريزان اين هتل وقت خود را وقف انجام خدمت به بارگاه قدس رضوی نمودند .
از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد . اين هتل با تنوع در انواع اتاقها ، با مجهزترين و مدرنترين امكانات رفاهی و آسايشی روز دنيا با طراحی و معماری نوين ميهمان نوازی ايرانيان را در فضای مدرن به يادگار می گذارد . همچنین این هتل مجهز به آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته در خدمت میهمانان عزیز می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 91 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل داریوش کیش - سامانه رزرواسیون مهر

 

هتل بزرگ داریوش هتلی ۵ ستاره‌ در جزیره کیش است . این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است . این هتل دارای ۱۶۸ اطاق می‌باشد و با سرمایه‌ منشاء خارجی ساخته شده‌است .
در  دنیا  هتل  های زیبا  ، مدرن  و  بزرگ  فراوانند . ویژه گی یکتای هتل بزرگ داریوش بعنوان  تنها  هتل  زیبا  و بزرگ دنیا که تمدن و  فرهنگ  یک  ملّت بزرگ و کهن را به رخ  جهانیان می کشاند ، و بعنوان   یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود ، شکوه سلطنت گسترده ، فرهنگ  و تمدن ایرانیان عزیز  را  هویدا نموده و دلیل قاطعی  بر  نام  خلیج همیشه جاوید فارس است .
آسانسور شیشه ای هتل مشرف به خلیج تا ابد فارس و دریاچه اختصاصی هتل جهت استفاده میهمانان گرامی هتل که در اتاق های ساحلی اقامت می نمایند و سایر میهمانان عزیزی که مایلند از غواصی ، زمین تنیس و قایقرانی استفاده نمایند .
ویلاهای ساحلی هتل جهت اسکان و اقامت رویایی میهمانان گرامی که بصورت اتاق های ساحلی طراحی شده اند ، در چند گامی سواحل خلیج  فارس و در مجاورت پلاژ آقایان و پیست دوچرخه سواری جزیره و زمین اختصاصی تنیس ، مجموعه غواصی اختصاصی و نیز دریاچه و قایقرانی ویژه هتل قرار دارند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اینجا کلیک نمائید .

 

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 104 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل ونوس اصفهان - سامانه رزرواسیون مهر

 

هتل نوساز و زیبای ونوس با تلفیقی از معماری سنتی ایران زمین و تجهیزات مدرن و امکانات منحصر به فرد و با بهره گیری از هنرهای اصیل و زیبای ایرانی و دیار نصف جهان بنا نهاده و سعی در ترویج فرهنگ غنی این مرز و بوم دارد . از دیگر ویژگی های این هتل مجلل می توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر و در مجاورت کلیه اماکن و بناهای تاریخی از قبیل ( میدان نقش جهان - کاخ چهلستون - مدرسه چهارباغ – خیابان چهارباغ عباسی – رودخانه زیبای زنده رود و پل های تاریخی و معروف شهر اصفهان ) و نزدیکی به کلیه ارگان ها و سازمان ها و مراکز تجاری – اقتصادی – تفریحی – سیاسی و پزشکی موجود در شهر اصفهان اشاره کرد .
این هتل با معماری سنتی و مدرن با مساحتی حدود 700 مترمربع با 5000 مترمربع بنا در 9 طبقه و دارای 58 باب اتاق های 1 تا 4 تخته و سوئیت های مجلل که همگی دارای امکاناتی خاص و منحصر به فرد می باشد ساخته شده است .
مدیریتی قوی و با تجربه و همچنین کادری مجرب ، جوان و کارآمد از دیگر نکات بارز این قصر زیبا می باشد که همگی سعی در فراهم کردن محیطی آرام و دلپذیر و اقامتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای مسافرین محترم دارند .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 131 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل مارینا پارک کیش - سامانه رزرواسیون مهر

 

مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد .
در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید .
معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد . کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند .
اولین و زیباترین مارینای تفریحی (تفرجگاه ساحلی ) ایران با بیش از 750 متر نوار ساحلی واقع در سواحل زیبای مارینا پارک هتل جزیره کیش آماده پذیرایی از میهمانان و هموطنان عزیز ایرانی است .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 152 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آبشار اخلمد - سامانه رزرواسیون مهر

 

آبشار اخلمد نام آبشاری است در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ايران , اين آبشار در 2 کيلومتری روستای قديمی اخلمد (اخلومد جريان دارد) که یكی از گردشگاههای طبيعی حومه مشهد است .
اخلمد با وجود كوهها و آبشارهها از هوای لطيفی برخوردار است که از شدت گرمای تابستان و سرمای زمستان در امان است . اخلمد از نظر آب وهوا بسيار متفاوت است . آهکی بودن جنس کوه‌های اخلمد باعث پيدايش حفره‌های ژرف مدور در زير اين آبشار شده‌است .
به علت ارتفاع زياد و بارندگي فراوان ، آبشار اخلمد در ماه‌ های ابتدای هر سال دارای بيشترين مقدار آب و زيبايی فريبنده‌ای می شود . اخلمد دارای دو آبشار است , آبشار بزرگ كه 45 متر ارتفاع دارد و آبشار كوچك كه 23 متر ارتفاع دارد و در تمام فصول جاری است . مسير آبشار اخلمد يكی از زيباترين مكانهای ايران زمين است و ميتوان از آن به عنوان بهشتی در اين جهان خاكی ياد كرد .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 170 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل آسمان اصفهان - سامانه رزرواسیون مهر

هتل 4 ستاره تاپ و تازه تاسیس آسمان با موقعیت بسیار عالی (مرتفع ترین ساختمان) در شهر تاریخی اصفهان ، در حاشیه زیبای زاینده رود با امكانات وسيع رفاهی – تفريحی ، دارای اولین و تنها رستوران گردان شهر اصفهان است . این هتل در زميني بالغ بر مساحت 9 هزار متر مربع ، احداث شده است . ارتفاع هتل بيش از 40 متر و مشتمل است بر سيزده طبقه كه دارای 100 اتاق بوده و مطابق آخرين استانداردهاي لازم و متد های روز اروپائی ساخته شده است .
خدمات رفاهی هتل شامل : لاندری ، خیاط خانه ، روم سرویس 24 ساعته ، فروشگاههای فرش و صنایع دستی ، کافی نت ، صرافی کتابخانه دیجیتال ، پارکینگ و تاکسی سرویس شبانه روزی ، سالن اجتماعات با ظرفیت 300 نفر ، سوئیت کنفرانس و مجموعه تالارها به ترتیب با ظرفیت 50 ، 150 ، 350 نفر که همگی مجهز به سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری میباشند . امکانات ورزشی از قبیل استخر سرپوشیده ، سونا خشک و بخار ، جکوزی و اتاق ماساژ و نیز مجموعه رستورانهای هتل شامل : رستوران گردان با چشم انداز منحصر به فرد ، رستوران خورشید و کافی شاپ 24 ساعته است که افتخار پذیرایی از میهمانان خارجی و ایرانی را دارد .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 121 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

ابیانه - سامانه رزرواسیون مهر

 

زیارتگاه هینزا
این زیارتگاه در جنوب شرقی ابیانه در دره باریکی قرار دارد . در دل صخره‌های این دره ، تو رفتگی وجود دارد که ساختمان امامزاده در جلوی آن ساخته شده‌است و تو رفتگی نیز همانند غاری ، جزیی از ساختمان زیارتگاه شده‌است . این زیارتگاه مربوط به بی بی زبیده خاتون ، بنت موسی بن جعفر (ع) است . اهالی عنوان می‌کنند که بی بی زبیده خاتون تحت تعقیب بوده و مردم ابیانه وی رادر این اتاقک پناه داده ، سپس به روستای هنجن برده‌اند . در هنجن نیز زیارتگاه بزرگی متعلق به ایشان ساخته شده‌است . زیارتگاه هینزا در واقع گذرگاه بی بی زبیده خاتون است . برخی نیز عنوان کردند که این زیارتگاه مربوط به زمان آناهیتا است . طبق باور مردم این مکان معجزه نما است و در آن مراسم خاصی برگزار می‌شود .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .


سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 108 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هتل چمران شیراز - سامانه رزرواسیون مهر

 

هتل بزرگ چمران در یکی از زیباترین مکان های شهر شیراز ، واقع در منطقه زيبای قصرالدشت با چشم اندازی بی نظير از شهر شيراز و باغ های باشکوه اطراف آن ، با بهره گيری از دانش و تجربه متخصصين صنعت هتلداری و معماری و با رعايت معيارهای کيفيتی بين المللی ، خاطره ای زيبا از اقامت در محيطی آرام و دل انگيز را برای ميهمانان رقم می زند .
سازه هتل بزرگ چمران در 30 طبقه ، مجموعه ای منحصر به فرد و متنوعی متشکل از 250 اتاق و سوئيت با مناظری دلپذير و امکانات متمايز ، انواع رستوران ايرانی ، سنتی و ايتاليايیدر طبقات 24 و 25 هتل ، کافی شاپ با فضايی مسحور کننده و موسيقی زنده در طبقه 23 هتل می باشد . به منظور اطمينان از فراهم آوردن کليه امکانات رفاهی و اقامتی برای ميهمانان ، بخش های ارائه خدمات بانکی ، خدمات سفر و گشت ، سالن های زيبايی و ورزشی با مدرنترين تجهيزات ، استخر ، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه ای ، مرکز اينترنت پرسرعت جهت انجام امور بازرگانی و تجاری ، انواع سالن های پذيرايی چند منظوره ويژه جشن ها ، همايش ها و سمينارها و نيز آتليه عکاسی در بخش های مختلف اين مجموعه بی نظير تعبيه شده است .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اینجا کلیک کنید .

سامانه رزرواسیون مهر بازدید : 119 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

قلعه رودخان - سامانه رزرواسیون مهر

 

در بین اهالی روستاهای منطقه این قلعه به نام قلعه رودخان و قلعه هزار پله معروف است و در متون تاریخی از آن به نام های قلعه حسامی و قلعه سگسال نام برده شده است . اصطلاح مرکب قلعه رودخان برگرفته از موقعیت جغرافیایی آن می باشد . در طی کاوش های باستان شناسی در قلعه رودخان تعداد 935 پله در امتداد دیوارها و برج ها از زیر خاک بیرون کشیده شده است . این بنا سومین بنا از عجائب هفتگانه گیلان محسوب شده است . این قلعه‌ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است . قلعه رودخان از دو بخش ارگ (محل زندگی حاکم و حرم‌سرای وی) و قورخانه (محل فعالیت‌های نظامی و زندگی سربازان) تشکیل شده‌ است . چون این قلعهٔ تاریخی در کنار رودخانه‌ای بنا شده‌به نام قلعهٔ رودخان خوانده می‌شود . مجموعه بنای قلعه رودخان دارای اهمیت و اعتبار تاریخی ، معماری ، هنری ، نظامی و وسعت قابل توجه  می باشد ، همچنین منطقه نمونه گردشگری قلعه رودخان نیز در استان و کشور  دارای موقعیتی شاخص و ممتاز می باشد .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 627
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 3,645
  • بازدید کلی : 34,242